سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مطالب خوب

به فکر تعویض یخچال موجود خود هستید، اما نمی دانید از کجا شروع کنید؟ در اینجا یک راهنمای خرید یخچال با چندین فاکتور مهم وجود دارد که باید قبل از خرید بهترین یخچال برای خانه خود در نظر بگیرید    .

 

سالهاست که یخچال و فریزرها به عنوان جواهرات جعبه ای، خسته کننده آشپزخانه در نظر گرفته می شوند و خرید یکی از آنها بسیار ساده و با گزینه های بسیار محدود موجود در بازار بسیار ساده بود. خوب، زمان تغییر کرده است. در نتیجه، امروز می توانید طیف فزاینده ای از گزینه های رنگ و سبک را پیدا کنید، واحدهای هوشمندانه طراحی شده برای از بین رفتن در دکوراسیون شما و طیف گسترده ای از ویژگی های هوشمند جدید، از جمله مواردی که هدف آن ایجاد یک تغییر شکل کامل در آشپزخانه شما است. با عمل به عنوان یخچال و مرکز تفریحی. یخچالی و انتخاب کنید که همیشه نیاز به تعمیرکار یخچال نباشید.

 

در پایان، یافتن یخچال مناسب همه چیز درمورد درک نیازهای خود و پرسیدن سوالات صحیح است، بنابراین بیایید با این کار شروع کنیم:

 

بودجه شما چیست؟

برچسب قیمت البته یکی از مهمترین عوامل تعیین کننده هنگام خرید یخچال جدید است. برای شروع، برآورد میزان هزینه ای که می خواهید صرف کنید را محاسبه کنید.

 

ظرفیت مورد نیاز

ظرفیت یخچال به لیتر اندازه گیری می شود. و با پیشرفت در صنعت فناوری، محدوده ظرفیت دستگاه از کمترین ظرفیت به بالاترین نرخ نمایی رشد کرده است. اما برای اینکه شما بتوانید درمورد نیاز خود تصمیم بگیرید، باید یک عامل اساسی در نظر گرفته شود - اندازه خانواده. این میزان غذایی را که باید در داخل یخچال نگه دارید تعیین می کند.

 

سبک درب مورد نیاز

 

گام بعدی در انتخاب بهترین یخچال، تصمیم گیری در مورد نوع درب یا نوع یخچال است. در حالی که برخی یخچال درب فرانسوی را برای نمای براق تر و کشوها و قفسه های عریض ترجیح می دهند، برخی دیگر دوست دارند برای بخش بزرگتر فریزر خود به سراغ مدل ساید بای ساید بروند.


در یخچال و فریزر در اصل شش نوع وجود دارد: درب یک نفره، دو درب، درب سه تایی، مینی، ساید بای ساید، درب فرانسوی.