سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مطالب خوب

 

 

به دلیل ترافیک زیاد پا و استفاده مداوم، ضد عفونی کف ساختمانهای مخصوصا تجاری غالباً به عنوان یک تلاش هدر رفته تلقی می شود. با این حال، این آگاهی در حال افزایش است که ابرشیمی های خطرناک می توانند تقریباً در همه جا - از جمله کف - رخ دهند. در نتیجه، در بسیاری از تأسیسات به افزایش ضدعفونی کف توجه می شود تا اثرات سو بر مهمانان و هزینه های مرتبط با باکتری های مضر به حداقل برسد.

 

برای اطمینان از اینکه یک مرکز بهترین روش ها را دنبال می کند، درک چگونگی آلودگی و محصولاتی که می توانند از آن جلوگیری کنند بسیار مهم است .

 

بیشتر کارکنان نظافت برای جلوگیری از آلودگی متقاطع، دستگاه های پخش کننده، نرده ها و میزهای ضدعفونی کننده را ضد عفونی می کنند. با این حال، کف ها از طریق تماس با کفش، نشت و باکتری های باقیمانده در هوا آلوده می شوند. از آنجا که عوامل بیماری زا می توانند در هر جایی رخ دهند، شناختن راه های مختلفی برای انتقال آنها از کف و پخش شدن آنها به سایر سطوح حیاتی بسیار مهم است.

 

در نهایت، مهم است که به یاد داشته باشید که عوامل بیماری زا می توانند از طریق هوا و از طریق تماس منتقل شوند. در نتیجه، حتی اگر کف ها به عنوان سطح لمس بالا در نظر گرفته نشوند، در صورت ضد عفونی نکردن مناسب، هنوز هم یک مرکز احتمالی باکتری است.

به منظور جلوگیری از شیوع باکتری ها، چند محصول اصلی وجود دارد که هر مدیر تاسیسات باید برای ضد عفونی موثر کفپوش ها از جمله ابزارهای گردگیری، ضد عفونی کننده ها و موپس استفاده کند.

البته اگر کف ساختمان و حیاط شما خیلی کثیف شده و پاک نمی شود میتوانید کفسابی را انتخاب کنید البته کفسابی نما هم برای نمای کثیف شما مناسب است