سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مطالب خوب

 

 

 

آبگرمکن ها مورد استفاده همه خانه ها و خانواده ها هست. اما همیشه سوال هایی هم برای این دستگاه وجود دارد که در این جا به آن ها می پردازیم.

 

نقطه ضعف آبگرمکن بدون مخزن چیست؟

آبگرمکن بدون مخزن صرفه جویی زیادی در مصرف انرژی ایجاد می کند    . با این وجود، در مقایسه با تنظیمات استاندارد بخاری آب، ممکن است هزینه خرید آن در ابتدا سه برابر باشد.

 

آیا آبگرمکن بدون مخزن ارزش آن را دارد؟

اگرچه در ابتدا آبگرمکن های بدون مخزن هزینه زیادی دارند، اما در عین حال بسیار کم مصرف هستند و هزینه ماهانه انرژی شما را کاهش می دهد.

 

آیا آبگرمکن های برقی خوب هستند؟

سالمتر بودن آب برقی به دلیل کم هزینه بودن از قبل بسیار محبوب است. با این حال، آنها زمان گرمایش نسبتاً کند و هزینه های عملیاتی بالاتری نسبت به یک آبگرمکن گازی دارند

 

آیا یک صاحب خانه می تواند خود بخاری آب نصب کند؟

اکثر دستورالعمل ها یا کدها به صاحبان خانه اجازه می دهند تا بخاری آب خود را نصب کنند، مشروط بر اینکه بعد از آن بازرسی انجام شود.

 

کدام یک بهتر است: یک آبگرمکن معمولی یا یک آبگرمکن بدون مخزن؟

بازار به دلیل کوچک بودن، صرفه جویی در مصرف انرژی و طول عمر بیشتر، به سمت آبگرمکن های بدون مخزن در حال حرکت است. در حالی که عمر آبگرمکن های معمولی حدود ده سال است، نسخه های بدون مخزن می توانند بیش از 20 عمر کنند. که این نکته می تواند خیلی مهم باشد چون همیشه نیاز به تعمیر آبگرمکن ندارید فقط کافیه هر یکسال به سرویس آبگرمکن خود بپردازید.